Implementerings- og supportchef til Emply

Shortlist har afsluttet kandidat sourcing processen til denne rekruttering - kontakt os hvis du vil høre mere om lignende stillinger i fremtiden

Implementerings- og supportchef til Emply

Virksomhed: Emply, Lessor

Har du erfaring med skalering af implementering og supportfunktioner fra en techvirksomhed? Brænder du for og har stor erfaring med personale ledelse og forandringsledelse? Ønsker du at være en del af en succesfuld softwarevirksomhed i vækst? Så har du nu mulighed for at blive en del af et engageret team i en markedsledende virksomhed.

Om jobbet

Med en af markedets mest populære it-løsninger til løn og HR kombineret med en ekspansiv vækststrategi er der travlt i Emply. Virksomheden arbejder løbende på at indtræde på flere markeder, forbedre eksisterende løsninger og have de rette ressourcer. Til at understøtte ekspansionen er der brug for dig, som skal have fokus på processer, struktur og mennesker. Vi søger en erfaren personale leder, som brænder for medarbejders udvikling, og som har erfaring med skalering af implementering & support området både i DK og i udlandet. Du har erfaring med at bygge processer og procesoptimering til at understøtte væksten af forretningsområdet og teamet.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med ITIL, LEAN og diverse Service level agreements

Direktøren for det aktuelle område fortæller

”Som supportchef vil du møde en travl hverdag og muligheden for at gøre en kæmpeforskel. Supporten har et godt samarbejde både internt i egen gruppe og med deres værdikæde. Det er medarbejdere, som er specialister, som kærer meget om deres arbejde og så har de altid plads til smil og grin”

Ansvarsområder

Vi ser gerne, at du har erfaring med support af administrative software løsninger og allerhelst lønsystemer. Har du viden om løn og de til

Du vil referere til områdets direktør, og du får ansvaret for Implementering og Support team bestående af 2 teamledere og 18/22konsulenter, som er super-brugere i systemerne og som har forskellige kompetencer og erfaringsniveauer

I jobbet som Supportchef skal du 

  • bygge & drive tunge processer og procesoptimering 
  • navigere i et omfattende område med interne såvel som eksterne interessenter 
  • videreudvikle medarbejdere og drive forandringsledelse 
  • tale og skrive engelsk og dansk 

Personlige og faglige kvalifikationer

Vi forventer, at du har en kommerciel uddannelse på minimum bachelorniveau, fx HA, cand.merc. eller HD. Du er en dygtig og selvkørende leder, som har stor erfaring med at udvikle medarbejdere. Du har arbejdet med implementering, kundesupport og komplicerede processer i en årrække og derigennem fået et bredt kendskab til skalering, procesoptimering og sætte kunden i centrum. Du er robust og en god samarbejdspartner med gode kommunikationsevner. 

Du tilbydes:

Du får en spændende lederstilling i et softwarehus i vækst med attraktiv løn- og pensionspakke. Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdssted i Østerbro med mulighed for også at arbejde hjemmefra.  

Du får mulighed for at gøre brug af fitnessrum såvel som en god kantineordning og en aktiv personaleforening.  

Om Emply, Lessor

Shortlist har afsluttet kandidat-sourcing processen til denne rekruttering - følg & connect på LinkedIn, hvis du vil høre mere om lignende stillinger.
Shorlist - The Talent Acquisition Company Logo

Om Shortlist

Velkommen til Shortlist – det nye alternativ til det traditionelle rekrutteringsbureau og alm. jobopslag. Med afsæt i personlig 1-1 dialog er vores vision er at skabe en ny, bedre og mere tidssvarende måde at bygge bro mellem gode virksomheder med spændende jobmuligheder og topkvalificerede medarbejdere. For dig som kandidat betyder Shortlist en bedre, hurtigere og mere personlig proces, hvor vi sammen afsøger om muligheden er den rigtige for dig, uden unødig tidsspilde og adskillige fysiske møder med tredjepart.

Lad os tage en samtale