Planner til Pharma

Igangværende rekruttering - kontakt os hvis du vil høre mere om stillingen.

Planner til Pharma

Virksomhed: Kemp & Lauritzen

Har du en analytisk tilgang til opgaverne og brænder for at tage strategiske beslutninger? Har du lyst til at arbejde sammen med dedikerede og dygtige kollegaer, hvor ordentlighed er indbegrebet af dagligdagen? Så er du måske vores nye Kemper vi søger til vores team.

Vi står med en række store udviklingsopgaver samtidig med at vi løbende planlægger og udvikler vores processer. Vores opgaver i afdelingen spænder bredt, dog vil der være strategisk planlægning, koordinering, håndtere komplekse datasæt samt udvikle på nuværende og nye planlægningsprocesser.

Kemp & Lauritzen har i mere end 140 år været med til at bygge den teknologiske platform under Danmark – og serviceret den i alle årene. I Pharma er vi førende og tilbyder vores kunder unikke kompetencer, som kræver specialistviden, mange års erfaring – og ikke mindst – løbende opdatering og udvikling.

Stillingen

Som Planner vil du være en afgørende rolle i Pharma afdelingen, hvor du har tæt samarbejde med kollegaer og andre afdelinger. Derudover udvikle værktøjer til at optimere vores arbejdsgange.

Dine ansvarsområder vil inkludere:

  • Formulere og implementere strategier
  • Identificere og gennemskue forskellige udfald
  • Udarbejde tidsplaner indeholdende projektets Milestone, kritisk vej, ressourceflow samt løbende vedligeholdelse og tilpasninger
  • Analysere datasæt og andre variable for at give inputs og forslag til processerne
  • Samarbejde med kollegaer for at sikre det aktuelle behov og den daglige drift

Kvalifikationer

  • Du har en teknisk uddannelse f.eks. ingeniør, konstruktør, el-installatør eller lign. uddannelse
  • Har min. 5 års erfaring fra lignende stilling
  • Erfaring med Primavera P6 og Microsoft Project
  • Du prioriterer selvstændigt dine opgaver og arbejder effektivt samt systematisk
  • Du er serviceorienteret og indgår naturligt i et samarbejde med dine kollegaer
  • Du ønsker at bidrage til vores trivsel, hvor positivitet og godt humør vægtes højt
  • Du kan formidle komplekse problemstillinger på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt

Bliv en del af ‘Kemperne’

Kemp & Lauritzen A/S er Danmarks førende digitale og grønne teknikpartner med 3000 medarbejdere fordelt over hele landet. Vi leverer løsninger inden for el, VVS, ventilation og køl – fra daglig service til store entrepriser og unikke specialer. Hos Kemp & Lauritzen for du en hverdag fyldt med udfordringer, indflydelse og muligheder for at udvikle både faglige og personlige kompetencer. Vi tager ansvar i alt hvad vi gør, og vi ønsker at skabe plads til forskellighed – og være én af Danmarks bedste arbejdspladser.

Virksomheden er ejet af Axel Muusfeldts Fond, som investerer i vores medarbejdere og samfundet som helhed.

Din arbejdsadresse vil primært være på vores kontor i Hvidovre, dog vil der forventes rejseaktivitet til Kalundborg.

Om Kemp & Lauritzen

Igangværende rekruttering

Shortlist tror på individuel dialog frem for lange skriverier, som ingen alligevel læser. Du behøver derfor ikke at spilde din tid på en motiveret ansøgning. Interesseret i jobbet? Ring eller connect med os på LinkedIn - ellers skal vi nok finde dig og indlede dialog, såfremt du er den helt rigtige til jobbet.
Shorlist - The Talent Acquisition Company Logo

Om Shortlist

Velkommen til Shortlist – det nye alternativ til det traditionelle rekrutteringsbureau og alm. jobopslag. Med afsæt i personlig 1-1 dialog er vores vision at skabe en ny, bedre og mere tidssvarende måde at bygge bro mellem gode virksomheder med spændende jobmuligheder og topkvalificerede medarbejdere. For dig som kandidat betyder Shortlist en bedre, hurtigere og mere personlig proces, hvor vi sammen afsøger om muligheden er den rigtige for dig, uden unødig tidsspilde og adskillige fysiske møder med tredjepart.

Lad os tage en samtale