EA til foreninger hos DEAS

Igangværende rekruttering - kontakt os hvis du vil høre mere om stillingen.

EA til foreninger hos DEAS

Virksomhed: DEAS

Er du Ejendomsadministrator og sætter du pris på en afvekslende dagligdag, hvor du har selvstændigt ansvar for din egen portefølje af kunder i en sæt samspil med dit team? Ønsker du at udvikle dig sammen med ligesindede og være en del af Danmarks førende ejendomsforvaltningsselskab?

Så har vi en plads til dig på holdet!

Vi søger erfarne ejendomsadministratorer til vores afdeling for administration af foreninger på Frederiksberg.

Jobbet

Som Ejendomsadministrator i Foreninger i DEAS bliver du en del af et hold af erfarne og dedikerede kolleger, der administrerer andelsboligforeninger og ejerforeninger i hele landet.

Vi tilbyder dig en afvekslende og krævende dagligdag, hvor du vil have rig mulighed for at udvikle dig sammen med dine kolleger.

Du får du ansvaret for din egen portefølje af foreningskunder og kommer til at varetage kontakten til bestyrelser, beboere, viceværter, banker, kreditforeninger og andre aktører omkring ejendommene.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af

  • Daglig administration af ejer- og andelsboligforeninger
  • Præsentation af regnskaber og budgetter m.m.
  • Sparringspartner og tovholder for bestyrelser, ejer-/andelshavere, advokater og myndigheder
  • Selvstændig afvikling af foreningernes generalforsamlinger, regnskabs- og budgetmøder samt andre bestyrelsesmøder, hvor du vil være bestyrelsens ekspert på ejendomsadministration.

Mød to af vores dygtige ejendomsadministratorer HER og hør dem fortælle mere om, hvordan det er at være hos DEAS.

Din profil

Du har erfaring som Property Manager / ejendomsadministrator. Har du erfaring med foreninger er en fordel, men ikke et krav.

Du er professionel og brænder for at levere god service – og for at levere resultater for dine kunder.

For at få succes i jobbet skal du kunne arbejde struktureret og løsningsorienteret og trives med en fleksibel arbejdsuge, hvor der i perioder også vil være kundemøder og generalforsamlinger i eftermiddags- og aftentimerne.

Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og du besidder overblikket der gør, at du kan håndtere ”flere bolde” på én gang.

Du har gerne kendskab til UNIK Bolig 4 og har flair for IT-systemer generelt.

Vi tilbyder

Vi tilbyder dig en stilling i en virksomhed, der har sjæl. For os er det vigtigt at man er en del af et hold, men at man samtidig får eget ansvar, og både kan og må træffe beslutninger selv.

Vi er en virksomhed, hvor vores kunder og vores beboere er i centrum, men vi er også en virksomhed, hvor work-life balance og sociale relationer med vores kolleger er vigtigt.

Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår på HK-overenskomst, herunder 5 ekstra feriefridage, pensionsordning, fritvalgstillæg og sundhedssikring.

Vi er stolte af, at have Danmarks vistnok bedste og lækreste kantineordning – og du får mulighed for at være en del af vores meget aktive personaleforening – hvor du har mulighed for at deltage i både motion, hygge og kulturelle arrangementer (når der ikke er Covid-19).

Vi har kontorer i nye lyse og indbydende lokaler på Frederiksberg lige ved siden af Flintholm Station.

Mentorordning, uddannelse og karriereplan

Din faglige udvikling er i centrum hos os, og sammen finder vi den rette vej for dig, både gennem mentorsparring, kurser og uddannelse, samt mulighed for avancement.

Alle Ejendomsadministratorer får tilknyttet en dedikeret mentor ved tiltrædelsen. Sammen laver I en plan for din udvikling, som I følger op på løbende under mentormøder, i samarbejde med din teamchef.

Vi kan tilbyde en karriereplan med mulighed for avancement, og på vores DEAS Akademi uddannes og trænes du løbende inden for al ejendomsforvaltning og øvrige specialer.

Høj trivsel og arbejdsglæde

Vi er af den opfattelse, at tilfredse kunder og glade lejere kræver at vi har tilfredse og glade medarbejdere. Derfor betyder høj trivsel og arbejdsglæde meget for os.

Vores seneste trivselsmåling fra oktober 2020 viste 4,1 ud af 5 i alt, og det er vi stolte af.

Topscorerne i målingen var ledelse, anerkendelse og høj motivation, herunder:

  • vi involverer hinanden i opgaver og beslutninger
  • vores leder viser tillid, åbenhed og delegerer opgaver og ansvar
  • og vi er gode til at rose og anerkende hinanden for indsatser og godt samarbejde

Vi lægger ligeledes vægt på en fleksibel hverdag, hvor du selv kan være med til at planlægge og tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid. Derfor tilbyder vi mulighed for at du kan arbejde hjemmefra, og vi stiller naturligvis de digitale løsninger til rådighed, der skal til for at du kan få en god arbejdsdag på hjemmekontoret.

En arbejdsplads med stærke kerneværdier

Vores værdier ’faglig, fokuseret, tilgængelig, visionær og værdiskabende’ skal sikre høj kvalitet og faglighed i alt hvad vi gør. Samtidig er vores værdier fundamentet for vores ambition om hele tiden at udvikle vores virksomhed, vores ydelser og løsninger – og vores medarbejdere.

Hos os i DEAS bliver du en del af en arbejdsplads, hvor vi hele tiden prøver at gøre det ”lidt bedre”. DEAS er Danmarks førende ejendomsforvaltningsselskab. Det er vi stolte af – og det vil vi blive ved med at være.

Rekrutteringsfirmaet Shortlist rekutterer med unikt koncept til DEAS logo

Om DEAS

DEAS-koncernen (DEAS Holding A/S) rummer de to datterselskaber DEAS A/S og DEAS Asset Management A/S, der tilsammen leverer alle ydelser inden for ejendomsforvaltning. Koncernen er specialiseret i ejendomsadministration og asset management. Derudover tilbydes udlejning, drift og vedligehold, bygherrerådgivning, Facility Services og offentlig-privat partnerskab (OPP). Koncernens over 900 medarbejdere betjener kunder og lejere fra kontorer i København, Aalborg samt Aarhus. Den samlede portefølje under administration er ca. 2.300 ejendomme, og i alt 77.000 lejere – virksomheder og familier – serviceres hver dag. DEAS Holding A/S ejes af Montagu Private Equity.
Læs mere om karriere og rekruttering hos DEAS
Igangværende rekruttering

Shortlist tror på individuel dialog frem for lange skriverier, som ingen alligevel læser. Du behøver derfor ikke at spilde din tid på en motiveret ansøgning. Interesseret i jobbet? Ring eller connect med os på LinkedIn - ellers skal vi nok finde dig og indlede dialog, såfremt du er den helt rigtige til jobbet.
Shorlist - The Talent Acquisition Company Logo

Om Shortlist

Velkommen til Shortlist – det nye alternativ til det traditionelle rekrutteringsbureau og alm. jobopslag. Med afsæt i personlig 1-1 dialog er vores vision er at skabe en ny, bedre og mere tidssvarende måde at bygge bro mellem gode virksomheder med spændende jobmuligheder og topkvalificerede medarbejdere. For dig som kandidat betyder Shortlist en bedre, hurtigere og mere personlig proces, hvor vi sammen afsøger om muligheden er den rigtige for dig, uden unødig tidsspilde og adskillige fysiske møder med tredjepart.