Indkøbsansvarlig til Urbaser A/S

Shortlist har afsluttet kandidat sourcing processen til denne rekruttering - kontakt os hvis du vil høre mere om lignende stillinger i fremtiden

Indkøbsansvarlig til Urbaser A/S

Virksomhed: Urbaser

Er du den naturlige forhandler og har god teknisk forståelse? Og vil du gerne være en del af en virksomhed, hvor kulturen og et godt grin er nøglen til de gode resultater? Så har vi en nyoprettet stilling som indkøbsansvarlig klar til dig.

Med reference til vores Kommercielle direktør bliver du en del af vores forretningsorienterede Markedsteam, som arbejder med alt fra ruteplanlægning, indkøb, udbud, salg og markedsdialog med eksisterende og kommende kunder. Sammen skal vi udvikle forretningen hen imod at blive kundens foretrukne miljøpartner og vores vision om: Et samfund uden affald.

Om stillingen

Du er målrettet og passioneret for at levere et godt stykke arbejde. Du har gennemslagskraft og er ”købmand” til fingerspidserne, så vi får de bedste aftaler i hus til den rigtige pris, tid og kvalitet. Endelig går du foran og sikrer, at vi i overholder vores styrede indkøbsprocesser, der resulterer i positive miljøbevidste resultater på bunden og et godt og sikkert arbejdsmiljø.

Du bliver ansvarlig for at optimere både strategisk og operationelt indkøb, at opsøge nye og udvikle eksisterende leverandører og ikke mindst sikre høj grad af efterlevelse ud i sidste led.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Ansvarlig for indkøb af lastbiler, biler og materiel i henhold til den konkrete kontrakt med kunden og gældende lovgivning
  • Ansvarlig for forhandling, implementering og opfølgning på rammeaftaler
  • Generel håndtering af al indkøb i Urbaser Danmark på ca. 150-200 mio. om året herunder arbejdstøj, -sko, dæk, diesel, værnemidler, kemikalier osv.
  • Spend- og ABC analyser
  • Rapportering og investeringsansøgninger til hovedkontor i Spanien
  • Opfølgning på større reparationssager, vogngennemgange og lign.
  • Fleet management, fakturakontrol og evt. salg af gamle lastbiler
  • Sikre løbende dialog med leverandører via møder
  • Sikre implementering og efterlevelse i henhold til Urbaser’s standarder, metoder og værktøjer og virksomhedspolitikker

Om dig

Vi forestiller os, at du har en uddannelsesbaggrund indenfor indkøb, og med minimum 5 års erfaring fra lignende stilling – gerne fra branchen eller en anden serviceorienteret virksomhed.

Som person er du hands-on, agerer proaktivt og forretningsunderstøttende og har næse for forretning. Du forstår at udnytte data til muligheder, og er med at skabe accept og forståelse i organisationen omkring aftaler, rammeaftaler og valg af leverandører. Du arbejder struktureret og med detaljerne i orden og er typen der tager ansvar og sikrer, at tingene bliver gjort – også når det kræver fleksibilitet.

Du er dedikeret og engageret i at gøre en forskel, vedholdende, arbejder selvstændigt og så har du et godt humør og sætter pris på et godt grin.

Du tilbydes

En stilling med fokus på udvikling og godt kollegaskab. Ledelsesstilen bygger på ”frihed under ansvar”, åbenhed og gensidig respekt. Der er plads til udvikling og store armbevægelser.

Urbaser Nordic indgår samarbejde med rekrutteringsbureau Shortlist Talent Aqcuisition

Om Urbaser

Shortlist har afsluttet kandidat-sourcing processen til denne rekruttering - følg & connect på LinkedIn, hvis du vil høre mere om lignende stillinger.
Shorlist - The Talent Acquisition Company Logo

Om Shortlist

Velkommen til Shortlist – det nye alternativ til det traditionelle rekrutteringsbureau og alm. jobopslag. Med afsæt i personlig 1-1 dialog er vores vision er at skabe en ny, bedre og mere tidssvarende måde at bygge bro mellem gode virksomheder med spændende jobmuligheder og topkvalificerede medarbejdere. For dig som kandidat betyder Shortlist en bedre, hurtigere og mere personlig proces, hvor vi sammen afsøger om muligheden er den rigtige for dig, uden unødig tidsspilde og adskillige fysiske møder med tredjepart.

Lad os tage en samtale