Økonomimedarbejder med ansvar for løn

Shortlist har afsluttet kandidat sourcing processen til denne rekruttering - kontakt os hvis du vil høre mere om lignende stillinger i fremtiden

Økonomimedarbejder med ansvar for løn

Arbejdsted: Balder Danmark

Kan vi lokke dig med ombord?

Grundlaget for vores succes, er dygtige og motiverede medarbejdere. Vi gør derfor meget for at finde og fastholde ildsjæle, med hjertet på rette sted!

Balder Danmark A/S søger en dygtig og erfaren økonomimedarbejder, som vil være med til at løse dagligdagens opgaver i økonomifunktionen, målet i økonomiafdelingen er at sikre en effektiv og betryggende overlevering af økonomiske nøgletal og rapportering hvad enten det sker internt i organisation, til moderselskabet, myndigheder eller andre interessenter.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet være:

  • At medvirke til den fortsatte udvikling af økonomifunktionen i tæt samarbejde med teamet.
  • Løbende bogføre og afstemme selvstændige ansvarsområde i koncernens danske selskaber
  • Udarbejdelse af lønnen for ca. 60 funktionærer og 3 studentermedhjælpere  

Kvalifikationer

Den rette kandidat har en økonomisk solid funderet baggrund, din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende. Du har alle de basale færdigheder i orden og har lyst til at være en del af en spændende arbejdsplads og en virksomhed i rivende vækst. Stillingen er for dig der vil udfordres og ønsker at lære og udvikle dine kompetencer yderligere.

Vi forventer, at du er:

  • Arbejdsom samt åben og udadvendt i din tilgang
  • Struktureret
  • Kan lide at blive udfordret
  • Kan begå dig på dansk og engelsk
  • Gerne erfaring med dataløn/visma

Hvem er vi

Balder Danmark A/S en del af det børsnoterede svenske selskab Fastighets AB Balder, som ejer, forvalter og udvikler lejeboliger, erhvervsejendomme og hoteller i Sverige, Danmark, Norge og Finland. Balders rejse startede i 2005 i Göteborg, hvor hovedsædet også ligger i dag. Siden er Balder hurtigt ekspanderet fra en ejendomsportefølje på ca. 60 ejendomme til nu at eje og administrere omkring 500 ejendomme. Balder har de seneste år erhvervet flere hoteller og ejendomme samt påbegyndt opførelse af flere nybyggede ejendomme i København.

Vi tilbyder

Et alsidigt job i et ungt, hyggeligt og uformelt miljø, hvor der vil være rig mulighed for udvikling både personligt og fagligt. Har man ambitioner, vil det også blive belønnet, da avanceringsmulighederne er gode. Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt.

Balder er desuden drevet af en entreprenørånd, som er med til at præge de valg, vi træffer. Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling! Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på, at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes. Du vil indgå i et team af gode kolleger og sparringspartnere, hvor alle hjælper hinanden.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer samt pensionsordning. Stillingen udgør 37 timer per uge, der må kunne forventes overarbejde mindre omfang ved spidsbelastninger. Tiltrædelse er snarest, dog venter vi også på den rette kandidat.

Shortlist er Rekrutteringsbureau for Balder Danmark A/S

Om Balder Danmark

Balder Danmark A/S en del af det børsnoterede svenske selskab Fastighets AB Balder, som ejer, forvalter og udvikler lejeboliger, erhvervsejendomme og hoteller i Sverige, Danmark, Norge og Finland. Balders rejse startede i 2005 i Göteborg, hvor hovedsædet også ligger i dag. Siden er Balder hurtigt ekspanderet fra en ejendomsportefølje på ca. 60 ejendomme til nu at eje og administrere omkring 500 ejendomme. Balder har de seneste år erhvervet flere hoteller og ejendomme samt påbegyndt opførelse af flere nybyggede ejendomme i København.
Shortlist har afsluttet kandidat-sourcing processen til denne rekruttering - følg & connect på LinkedIn, hvis du vil høre mere om lignende stillinger.
Shorlist - The Talent Acquisition Company Logo

Om Shortlist

Velkommen til Shortlist – det nye alternativ til det traditionelle rekrutteringsbureau og alm. jobopslag. Med afsæt i personlig 1-1 dialog er vores vision er at skabe en ny, bedre og mere tidssvarende måde at bygge bro mellem gode virksomheder med spændende jobmuligheder og topkvalificerede medarbejdere. For dig som kandidat betyder Shortlist en bedre, hurtigere og mere personlig proces, hvor vi sammen afsøger om muligheden er den rigtige for dig, uden unødig tidsspilde og adskillige fysiske møder med tredjepart.