Kvalitetsleder til Balder Danmark A/S

Igangværende rekruttering - kontakt os hvis du vil høre mere om stillingen.

Kvalitetsleder til Balder Danmark A/S

Arbejdsted: Balder Danmark A/S

Har du næse for kvalitet og har du lyst til at blive en del af en hastigt ekspanderende virksomhed med fokus på innovative løsninger og med et godt arbejdsmiljø. Brænder du for at yde en professionel service overfor vores kunder og samarbejdspartnere? Så er det dig, vi søger! 

Vi søger

Vi har succes i Balder og har brug for flere kvikke hoveder til at sikre succesen fremover.

Balders mål er at udvikle, levere og drive lejeboliger af høj kvalitet til vores lejere, vi ønsker derfor at tiltrække og fastholde dygtige og positivt indstillede medarbejdere.

Vi vil gerne vende de konventionelle, problemfyldte og langtrukne mangel- samt 1 og 5 års gennemgange til et positivt indslag for vores kunder og samtidig lette den administrative byrde for organisationen. Vi søger derfor en Kvalitetsleder som kan sikre gennemgange af vores nyopførte boliger samt varetage afholdelse af 1 og 5 års gennemgange på vores ejendomme. 

Balder har igennem de seneste år markant øget investeringerne i Storkøbenhavn og Nordsjælland, så i tillæg til den eksisterende portefølje af bolig- og erhvervsejendomme, medfører igangværende og kommende byggerier at porteføljen øges fra 2.000 til 3.500 udlejningsboliger over de næste år.

Dine opgaver indebærer bl.a.:

Du får en stilling med et stort ansvar og tilsvarende stor handlefrihed. Vi har defineret målet, -du skal være med til at definere rammerne og midlerne til at opnå det. Din fineste opgave bliver at arbejde henimod tilfredse lejere serviceret professionelt af dig og Balders øvrige ansatte.

Du vil i tæt samarbejde med Kvalitetschefen samt Balders øvrige Projekt- og Driftsorganisation, være en essentiel del af udviklingen af det nye koncept. Modellen vil løbende skulle udvikles og tilpasses. Det er din opgave at skabe rammerne for ”Den Gode Gennemgang”, hvor lejeren skal være i fokus.

Dine opgaver indebærer bl.a.:

  • Kvalitetskontrol af vores byggerier.
  • Afholdelse af mangelgennemgange og afleveringsforretninger.
  • At have ansvar for succesfuld og effektiv afvikling af 1 og 5 års gennemgange.
  • Agere tovholder på den efterfølgende mangeludbedring.
  • Beboerkontakt samt sikre vores lejers fortsatte tilfredshed.

Du vil som led i arbejdet have kontakt med mange af Balders lejere. Du skal derfor, udover at afvikle fejl- og mangler, indsamle viden om hvad vores kunder er glade for, mindre glade for og ønsker af os i fremtiden. Din positive relation til vores lejere har stor betydning for Balder som virksomhed.

Kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har en baggrund fra en lignende stilling, men ikke nødvendigvis fra samme branche.

Vi lægger vægt på at du arbejder selvstændigt, systematisk og kan planlægge, overskue og eksekvere store milepæle uden at miste overblikket.

Viden om entreprisejura, håndværk og gerne lidt praktisk håndelag vil være en fordel.

Herudover forudsættes det at:

  • Du har mere end 2 års erfaring fra entreprenørbranchen.
  • Du har erfaring med 1 og 5 års gennemgange.
  • Du har arbejdet med gennemførelse af større byggerier.
  • Du er dygtig med dine hænder og har kendskab til byggeri.
  • Du behersker Dansk og Engelsk i skrift og tale.
  • Du arbejder struktureret og målrettet.
  • Du har almindelige IT-kompetencer herunder kendskab til Microsoft Office pakken.

Herudover forventer vi at:

  • Du har en stærk arbejdsmoral og arbejder altid samvittighedsfuldt.
  • Du ikke er nervøs for at tage fat og selv løse opgaverne.
  • Du skaber altid et godt førstehåndsindtryk over for lejerne.
  • Du forstår at tale i et imødekommende sprog, som lejerne kan forstå.

Hos os er service, fleksibilitet, grundighed og humor vigtige faktorer. Vi leder derfor efter en positiv person, der besidder disse egenskaber, og som kan bidrage til den gode stemning på arbejdspladsen.

Vi tilbyder

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer. Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling! Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes. Du vil indgå i et team af gode kolleger og sparringspartnere, hvor alle hjælper hinanden.

Vi har kontor i lyse og indbydende lokaler i Dansk Industris domicil ved Rådhuspladsen i København.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer samt pensions- og frokostordning, fri telefon samt computer og tablet. Stillingen udgør 37 timer per uge.

Shortlist er Rekrutteringsbureau for Balder Danmark A/S

Om Balder Danmark A/S

Igangværende rekruttering

Shortlist tror på individuel dialog frem for lange skriverier, som ingen alligevel læser. Du behøver derfor ikke at spilde din tid på en motiveret ansøgning. Interesseret i jobbet? Ring eller connect med os på LinkedIn - ellers skal vi nok finde dig og indlede dialog, såfremt du er den helt rigtige til jobbet.
Shorlist - The Talent Acquisition Company Logo

Om Shortlist

Velkommen til Shortlist – det nye alternativ til det traditionelle rekrutteringsbureau og alm. jobopslag. Med afsæt i personlig 1-1 dialog er vores vision er at skabe en ny, bedre og mere tidssvarende måde at bygge bro mellem gode virksomheder med spændende jobmuligheder og topkvalificerede medarbejdere. For dig som kandidat betyder Shortlist en bedre, hurtigere og mere personlig proces, hvor vi sammen afsøger om muligheden er den rigtige for dig, uden unødig tidsspilde og adskillige fysiske møder med tredjepart.