Rekruttering af UX/UI Designer til Brobizz digitalt kunderejseteam

Igangværende rekruttering - kontakt os hvis du vil høre mere om stillingen.

Rekruttering af UX/UI Designer til Brobizz digitalt kunderejseteam

Virksomhed: BroBizz

Vil du være en del af vores digitale kunderejseteam og være med til at skabe gode digitale oplevelser og kunderejser til Brobizz A/S og A/S Storebælt? I Digitale Kunderejser arbejder vi med at lave de bedste kundeoplevelser på vores digitale platforme som websites, selvbetjening og app.

Du får et bredt ansvar for UX/UI

Som UX/UI-designer i Digitale Kunderejser bliver din fornemste opgave at hjælpe med at skabe de bedste digitale kunderejser for vores brugere. Vi søger dig, der kan afdække behovet, sætte en prototype sammen og herefter lægge design på. Så er du en haj til
informationsarkitektur, digitale brugeroplevelser og at skabe forståelige designs, så skal du søge jobbet som UX/UI designer hos os.


Du vil i Sund & Bælt Tolling arbejde med UX/UI på tværs af alle vores brands og løsninger. Du vil være involveret helt fra starten af projektet og være med til at skabe løsningen helt fra de første skitser og brugertests til endelig leverance. Vi arbejder tæt sammen med produktejere, kundeservice og kommunikation, som giver os adgang til en masse erfaring allerede fra starten af vores opgaver.

Vi forventer;
  • At du har minimum fire års erhvervserfaring og kan fremvise egne projekter og designs.
  • At du har lysten til at sætte dig ind i vores brugeres færden og tankegang.
  • At du kan formidle idéer og brugerinput til konkrete tiltag i form af UX og UI.
  • At du har gå på mod og lyst til at skabe gode digitale brugeroplevelser.
  • Det er et stort plus, hvis du er superbruger af Figma.

Bliv en del af et dedikeret team

I Digitale Kunderejser er vi et dedikeret team, der alle bidrager på kryds og tværs. Som kollega er det derfor vigtigt, du er en holdspiller, der ser værdien i at dele viden og udvikle løsninger sammen. Samtidig er du også typen, der kan arbejde selvstændigt og få noget fra hånden. Endelig er det helt naturligt for dig at levere høj kvalitet til aftalt tid.

Vi tilbyder dig en attraktiv arbejdsplads

BroBizz A/S lægger vægt på, at være en attraktiv arbejdsplads med et stærkt arbejdsmiljø og gode vilkår for deres medarbejdere og familier i moderne fysiske rammer. Vi arbejder i en flad organisationsstruktur i uformelle rammer.

Arbejdsstedet vil være på vores nyrenoverede kontorer i Vester Søgade i København.

Shortlist rekrutteringspartner for Brobizz logo

Om BroBizz

BroBizz A/S er 100 % ejet af Sund & Bælt Holding A/S. Tidligere blev BroBizz-aftalerne administreret af A/S Storebælt, men i 2013 blev alle BroBizz-aktiviteter overført til BroBizz A/S. Selskabet står bag BroBizz-konceptet, der bruges til automatisk betaling ved bl.a. færger, broer, betalingsanlæg og parkering. I 2018 lancerede BroBizz A/S desuden betaling med nummerplade under navnet PayByPlate. BroBizz A/S vil fremover arbejde for at tilbyde løsninger baseret på en BroBizz®, der gør det nemmere at være bilist. Selskabet vil således fortsat bidrage til at øge væksten inden for transportrelaterede betalingsydelser med fokus på fx parkering, adgangskontrol, betaling for brændstof mm.
Igangværende rekruttering

Shortlist tror på individuel dialog frem for lange skriverier, som ingen alligevel læser. Du behøver derfor ikke at spilde din tid på en motiveret ansøgning. Interesseret i jobbet? Ring eller connect med os på LinkedIn - ellers skal vi nok finde dig og indlede dialog, såfremt du er den helt rigtige til jobbet.
Shorlist - The Talent Acquisition Company Logo

Om Shortlist

Velkommen til Shortlist – det nye alternativ til det traditionelle rekrutteringsbureau og alm. jobopslag. Med afsæt i personlig 1-1 dialog er vores vision at skabe en ny, bedre og mere tidssvarende måde at bygge bro mellem gode virksomheder med spændende jobmuligheder og topkvalificerede medarbejdere. For dig som kandidat betyder Shortlist en bedre, hurtigere og mere personlig proces, hvor vi sammen afsøger om muligheden er den rigtige for dig, uden unødig tidsspilde og adskillige fysiske møder med tredjepart.